Thursday, October 6, 2016

Forex Whatsapp Groep

ONS WhatsApp GROEPE SANDILES SEINE groep Dit is ons nie intekenare algemene WhatsApp groep waar handelaars 'n oop gesprek oor handel kwessies sal hê. In hierdie groep kan enigiemand enige forex verwante vraag en enigiemand vra met 'n antwoord sal daardie vraag te beantwoord. Ons het ook mekaar te motiveer op hierdie groep. Die groep administrateurs (Sandile en Mbuso) sal van tyd tot tyd hul handel resultate deel van die verskillende handel strategieë. Enigeen wat die gebruik van ons handel stelsels is toegelaat om sy of hier handelsresultate op die groep. Ons handel resultate sal watermerk om te verhoed dat scammers steel ons resultate en die gebruik van hulle om hul eie vals strategieë te bevorder. Ons is nie toegelaat om ambagte te bespreek op hierdie groep. Maar ambagte ten volle bespreek in die ander groep genaamd HPFx LIVE HANDEL kamer en HPFx GRATIS FOREX seine. Ons het oor die algemeen ons eie reëls as 'n groep. Die reëls is gemaak oor dissipline en respek tussen alle lede van die groep te bring. HPFx LIVE HANDEL ROOM Dit is 'n groep van intekenaars wat die gebruik van ons Handel Kamer te handel die forex mark saam met ons admin. Handelaars hier handel oor hul lewe rekeninge en 'n paar is steeds op demo rekeninge, maar ons almal werk saam as 'n span. Handelaars mag ambagte te bespreek op hierdie groep egter die administrateur die finale besluit oor 'n bedryf opstel sal maak. Alle handelaars sal kopieer wat die admin live doen op hul rekenaar skerms. Die Handel Kamer sal live op Skype. Trading tye is 9:00-16:00 GMT 2 van Maandag tot Vrydag. Dit is Suid-Afrikaanse tyd sone. Die administrateur sal sy skerm met al die ander handelaars aanlyn te deel. Wanneer alle handelaars die dae teiken getref sal hulle hul rekenaars te sluit en noem dit 'n dag. Handelaars word aangeraai om gehoorsaam die Algemene WhatsApp Groep Reëls en die Live Handel Kamer Reëls. Neem asseblief kennis dat ons nie video's toelaat van lede in ons Live Handel Kamer. Agtergrond geraas is streng verbode. Indien daar 'n irriterende geraas van jou rekenaar, sal die admin moet jy van die res van die ander members. Forex sein op WhatsApp groeplidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Posts Om al Forex Traders hier op VF Vanaf Maandag 25 April 2016 te verwyder (GMT), sal ons begin plaas ons handel rigtings en seine hier in VF gratis en op ons nuwe WhatsApp handel groep. Ons is 'n groep van die handelaars wat navorsing gedoen het meer as 10 jaar die bestudering van die mark. Ons plaas ons FX handel sein en rigting, volg jy en handel as jy dit wil hê, en dan die resultate vir jouself sien. Die proses is so eenvoudig nie. Ons moet egter laat weet dat ons stelsel is getoets vir en gebruik met binêre opsie handel oor Forex. Konvensie forex handelaars kan ook gebruik as hulle dit oorweeg ok, maar ons het dit nie ten volle getoets met die konvensionele handel. Ons is van mening binêre opsie as die veiligste en mees winsgewende manier om handel te dryf die FX mark deesdae. As jy in die Verenigde Koninkryk of waar hierdie tipe van handel deur die wet toegelaat word, ons dink jy gelukkig is. En as vir binêre opsie makelaars, gebruik ons ​​HighLow in Australië. Daar is baie ander daar buite wat jy kan ondersoek. Om toegang tot ons handel sein het, hou die besoek van die draad hier of stuur 'n WhatsApp boodskap aan ons op 353-89-4362111 en meld u naam in die boodskap. Ons sal dan bydra tot die quotFOREX POINTERquot handel groep op WhatsApp. En dit is dit. Let daarop dat 'n nuwe lid het 30 dae gratis verhoor waarna jy kan inteken op ons handel kamer volle lidmaatskap wat 100 per maand kos. Ons webwerf sal toeganklik aanlyn wees deur middel van Mei 2016. En ons foon gereed teen die einde van Junie, waarna ons sal deaktiveer die WhatsApp groep en al sein kennisgewings sal deurkom as 'n kennisgewing op die foon sal wees. Wees op die uitkyk vir die volgende seine Ons wens julle almal 'n winsgewende handel week Dankie ForexPointer (FP) Trading span Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Pos Ons 2 kabel posisies in wins reeds. Ek het vroeër genoem dat konvensionele handelaars te kan voordeel trek, maar ek kan instaan ​​vir ons stelsel hoofsaaklik op FX binêre handel omdat ons dit vir wat getoets vir die jaar. Hopelik sal ons die AUD / NZD posisie te hê in wins voor opsie verval. Ook, as 'n gids, indien die mark is regtig beweeg teen ons in die binêre handel, atimes, verkoop ons terug die opsie op kan wees 75 van die bedrag wat ons betaal vir dit en ons verloor net baie klein bedrag geld eerder as om te wag totdat verval. Ons sal altyd al ons lede aan te moedig om dieselfde te doen as jy jou belegging kan beskerm op hierdie manier en jou risiko en blootstelling te beperk. Dit is beter om te verloor sny as om alles te verloor. Wees wys asseblief. Mark is altyd daar vir ons om handel te dryf en ons kan altyd terug te kom sterker. In dieselfde manier, as ons handel het verskuif in ons posisie, in plaas daarvan om te wag vir verstryking en veral wanneer ons sien as die mark ernstig kan omkeer, neem ons ons wins gewoonlik op ongeveer 50 wins eerder tan wag vir 90 wat gewoonlik wat aangehaal deur baie makelaars. Dink oor wat 50 wins al die tyd wanneer jy wen en as jy kan wen 75 van die tyd (ons stelsel sal bereik wat vir seker), dan kan jy stelselmatig opbou van jou handel rykdom. Om ons sein vir 30 dae gratis probeer, deel van ons WhatsApp handel groep deur die boodskap te stuur in aanhaling hieronder om konneksie te vra. quotPlease, verbind my tot die handel groep. My naam is (asseblief, voeg jou naam) uit (asseblief, voeg jou eie land) quot En dan, sal ons jou by die groep vir 30 dae gratis. Ons Whatsapp getal is 353-89-4362111. Gelukkig Trading week wat voorlê Vanaf die Forex Pointer span Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 poste vir konvensionele handelaars wat ons GBP / JPY het en die GBP / USD oproepe gisteraand, moet jy deur 120 pitte wees ten minste teen hierdie tyd. Soos ek gesê het, sal ons nie enige TP punt gee. Ons kan dit probeer met verloop van tyd te wees om SL punt vir sodanige handelaars, maar hoofsaaklik ons ​​fokus is op binêre opsies. Vir ons is dit produseer groot wins en minder risiko. En daar, moenie ons nodig Stop Verlies of Neem Wins glad wanneer ons die handel te plaas. Om ons sein vir 30 dae gratis probeer, deel van ons WhatsApp handel groep deur die boodskap te stuur in aanhaling hieronder om konneksie te vra. quotPlease, verbind my tot die handel groep. My naam is (asseblief, voeg jou naam) uit (asseblief, voeg jou eie land) quot En dan, sal ons jou by die groep vir 30 dae gratis. Ons Whatsapp getal is 353-89-4362111. Gelukkig Trading week wat voorlê Vanaf die Forex Pointer span Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts KOOP euro / dollar 1,1258 Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Pos Ons is besig ons GBP / USD vir 35 wins Ons is besig ons GBP / JPY vir 67 wins vir konvensionele handelaars volgende ons oproepe, sal ons voor TP nou. Ons kan altyd weer in te voer enige tyd mark wanneer dit lyk ok onthou. Better safe than sorry wees. En meer as 100 pitte is nie te sleg nie te. Dont gulsig wees. Soos vir AUD / NZD posisie, is ons nog steeds hoop dat dit in ons guns sal beweeg voordat dag einde, Dit is so staande nou nog rondom ons beginpunt, maar die opsies verval deur 10:00 UK tyd, so, ons wil 'n wag bietjie en kyk wat gebeur. Ons kyk na die euro / dollar nou ook as dit baie vinnig vandag kan beweeg langs die lyn. Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Posts Om ons sein vir 30 dae gratis probeer, deel van ons WhatsApp handel groep deur die boodskap te stuur in aanhaling hieronder om konneksie te vra. quotPlease, verbind my tot die handel groep. My naam is (asseblief, voeg jou naam) uit (asseblief, voeg jou eie land) quot En dan, sal ons jou by die groep vir 30 dae gratis. Ons Whatsapp getal is 353-89-4362111. Gelukkig Trading week wat voorlê Vanaf die Forex Pointer span Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Pos Ons AUD / NZD net verskuif 5 punte weg van ons beginpunt in ons rigting. Kom ons wees hoopvol. Dag is nog jonk. Mark is nog steeds probeer om rigting te vind. Hou duim vas. Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts KOOP GBP / USD 1,4431 Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts VERKOOP EUR / GBP 0,7797 Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts VERKOOP EUR / AUD 14595 Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts Watch kabel, kan dit baie beweeg vinnig. Dit is beter om 'n goeie wins te neem wanneer die mark gee jou. Ons is 26 pitte binne 2mins vir konvensionele FX handelaars op soek pitte Lidmaatskap herroep geword Februarie 2016 187 Posts Om ons sein probeer vir 30 dae gratis, deel van ons WhatsApp handel groep deur die boodskap te stuur in aanhaling hieronder om konneksie te vra. quotPlease, verbind my tot die handel groep. My naam is (asseblief, voeg jou naam) uit (asseblief, voeg jou eie land) quot En dan, sal ons jou by die groep vir 30 dae gratis. Ons Whatsapp getal is 353-89-4362111. Gelukkig Trading week wat voorlê Vanaf die Forex Pointer span Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Posts EUR / GBB te verskuif 10 pitte uit beginpunt. Goed vir binêre handelaars. Dit is wins sraight weg Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Posts 1. Ons EUR / GBP posisie is om te doen fantasties - Vir beide binêre en konvensionele handelaars, moet jy wees in die wins teen hierdie tyd. 2. Ons GBP / USD posisie is nou byna op 50 pitte. Goed vir alle handelaars 3. AUD / NZD is bloot 'n sucker hier. Dit is nie net die beweging. Maar ons sal pasiënt 'n bietjie meer wees. Algehele, vir al ons konvensionele handelaars, want gisteraand, jy moet ten naby aan 200 pitte teen hierdie tyd. Welgedaan aan ons ontleders wat die seine genereer vir ons. En baie geluk aan vet handelaars wat te volg. Jy verloor, wen jy 'n paar. Algehele, net 'n wenner wees. Dit is die mark. Dag is nog jonk Lidmaatskap herroep geword Feb 2016 187 Posts Neem deel aan die WENNERS - Wees dapper Om ons sein gratis probeer vir 30 dae, deel van ons WhatsApp handel groep deur die boodskap te stuur in aanhaling hieronder om konneksie te vra. quotPlease, verbind my tot die handel groep. My naam is (asseblief, voeg jou naam) uit (asseblief, voeg jou eie land) quot En dan, sal ons jou by die groep vir 30 dae gratis. Ons Whatsapp getal is 353-89-4362111. Gelukkig Trading week wat voorlê Vanaf die Forex Pointer Spanlede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte WebsiteJoin Ander Smart Handelaars van regoor die wêreld Verenigde State van Amerika, die Verenigde Koninkryk, Saoedi-Arabië, Suid-Afrika, Indonesië, Nigerië, ens wat die maak van geld net as gevolg van die kenners. Neem deel aan Folarins WhatsApp groep het 'n openbaring en so 'n aangename ervaring te handel idees, prys aksies en beginsels deel nie. Die beste ding omtrent hierdie groep is daar 'n magdom kennis wat ons almal kan tap in en maak die besluit op grond van die ervaring of wat ek sien is 'n hoë waarskynlikheid en suksesvolle handel. Voorheen 'n blinde Trader. Ek het afgekom op die groep van Facebook nadat 'n geruime tyd om te volg 'n paar van mnr Folarin 'n beroep op die forex mark. Sy handel versoek alleen is veel meer as die maandelikse koste werd. Slegs 'n paar mense het die guts om te begin 'n groep soos hierdie. As jy handel seine met 'n lae risiko en hoë waarskynlikheid moet, mnr Folarin is die pad tot persoon in Nigerië. Die kursusse is ook groot. Ek het geleer hoe om Sleutel mark vlak raak te sien en het gesê die belangrikheid daarvan. Ek was 'n blinde handelaar voor, maar nou kan ek danksy mnr Folarin en sy professionele mense in die groep sien. Darlington Smart Asieru, Port Harcourt, Nigerië - darlingtonsmartyahoo Nou dat jy van net 'n paar handelaars geniet 'n lid van my Whatsapp groep gehoor het, Laat ek jou 'n bietjie meer oor my te sê. My naam is Folarin Ogunrinde. Ek werk tans as die Hoof van Opleiding en Consultancy vir MFI forex makelaar, 'n filiaal van Magnartis Finansies en Beleggings (A 22-jaar hantering lid van die Nigeriese Aandelebeurs). Ek is 'n gereelde rubriekskrywer op Daily Onafhanklike koerant (Maandag Edition) en 'n harmoniese en prys aksie handelaar met sowat 7 jaar ondervinding. Ek het gewerk met 2 betroubare internasionale Forex makelaars - Admiraal Markte (Mtrading) en FXDM wêreldwyd waar ek opgelei en gehelp om 'n klomp sukkel handelaars oor verskillende Nigeriese stede wat wissel van Ilorin, Ibadan, Abuja, Port Harcourt, Kaduna, Lagos te praat, maar a paar. Hoekom ek het die Forex Wealth Chart Kamer Die waarheid vertel Baie mense verloor geld handel Forex en baie is tans om geld te verloor in stilte. Die meeste van hierdie verloorders het nie 'n verhandeling van plan hulle dobbel net weg hul geld. Hulle neem posisies bloot omdat hulle kan nie nee sê vir die handel nie, want daar is 'n tegniese of fundamentele rede daarvoor. Hierdie tipe van die handelaars net hou daarvan om in die mark. Laat my sê jy My Storie. ltREWIND TERUG NA 2010lt Ek was op pad huis toe ná die sluiting van van die kerk op 'n warm sonnige middag. Dit was 'n salwing diens waar my pastoor het geprofeteer sommige finansiële ontploffing was ons pad kom. Tog koester in daardie euforie, het ek met 'n vriend van my wat geweet het ek het 'n paar Saterdag seminare oor forex bygewoon. quotHow het handel beenquot Hy het gevra quotTrading is pragtige en baie profitable. quot het ek geantwoord. quotReallyquot Hy gevra. quotYes, in werklikheid maak ek geld daily. quot ek bygevoeg. quotPlease, kan jy handel vir mequot Hy gevra. quotI het 'n paar fondse met my, itrsquos ongeveer 500,000 naira en dit behoort aan my ma, maar ons kan vinnig verdubbel dit so ek haar geld terug te keer na haar en ons deel die profit. quot Hy het bygevoeg. Ek het vir hom gesê ek kon die geld verdubbel vir hom. Hy befonds n handel rekening en handel begin. Binne die eerste 2 weke, het ek verloor meer as 30 van die rekening. Daar was geen strategie glad. Ek is die koop en verkoop op dieselfde tyd (Verskansing). Ek het probeer om selfs Martingale, misluk hopeloos. Ek het probeer om baie van die aanwysers paraboliese Kong, RSI, Ichimoku, Bollinger bands, Moving gemiddelde ens Ek die hele geld verloor en het die skuld. In werklikheid was dinge suur tussen my vriend en ek en ek was gedwing om te hoes uit 'n deel daarvan. Ons ouers het selfs konfrontasies hulle in toom gehou beledigings op mekaar. In dieselfde jaar het ek verloor 'n paar ander fondse wat aan familielede ook. Dit was so erg hulle gewaag n laptop nie sien met my. gtFAST uit na 2015gt Die onervare seuntjie in 2010 is nou 'n man wat dieselfde besigheid doen en doen dit goed hierdie tyd. Ek werk nou as die hoof afrigter in 'n Forex makelaars. Vanaf 2010 tot op datum, het ek opgelei meer as 1000 mense oor hoe om winsgewend handel te dryf. Ek het geleer hoe om 'n lae risiko hoë waarskynlikheid handel setups te sien. Verbeel gevaar 50 en wen 200. Sien sommige van die wat in die groep ambagte sien 'n ander handel monster met 'n lae risiko Hoë beloning Nog goeie nuus wat jy sal hê die geleentheid om te leer en Volg 2 Fundamentals Kenners in (FWCR) bereid is om jou verder te help. Lees hul profiele hieronder en vertel my as jy kan weerstaan ​​om in dieselfde Handel Kamer met hierdie Voor tjak'- Obiri tjak'- Obiri is 'n gevorderde Geld ontleder met 'n BSc van Olabisi Onabanjo Universiteit, Ogun staat, Nigerië. Hy het 'n in-diepte begrip van die grondbeginsels Global Financial Market, uitgebreide en praktiese kennis in die buitelandse valuta mark, kommoditeite, aandele en globale indekse. Hy het ook as 'n beleggingsadviseur met Die Profin Groep. Hy is tans 'n Mede-vennoot en hoof Geld ontleder by MOT-AAS konsep, tans die Hoof Afrigter op Blackwell Global Investment Nigerië en het ook 'n troeteldier projek waarvoor hy tans aktief is in vennootskap met die Nigeriese regering om jongmense (NYSC) op finansiële trein intelligensie in die Global Markets sowel. Soneye Abolaji Soneye Abolaji is 'n Advance Geld en Bedryfs mark tegnikus met MBA in bemarking by die Ladoke Akintola Universiteit, Oyo staat, BScEd-. in Wiskunde op Lagos State University Nigerië. Hy het 'n in-diepte begrip van die globale mark beginsels, uitgebreide en praktiese kennis in die buitelandse valuta mark, kommoditeite, aandele en opsie afgeleides. Hy het geoefen soos 'n beleggingsadviseur met Die Profin Groep, Senior mark ontleder by MOT-AAS konsep, Bemarkingsbestuurder Mtrading Forex Brokerage Nigerië, Business Development Blackwell Global Investment Nigerië en ook opgelei Nigeriese jeugdiges die vaardighede wat nodig is om deel te neem in die finansiële markte deur NYSC Lagos Nigerië. INDIEN u by die FOREX WELVAART CHART ROOM, gaan jy die volgende voordele Klein risiko hoog beloning handel versoek direk van my. Afgesien van die groep chat, sal jy 'n direkte uitsending boodskap kry van my af met presiese inskrywing, stop-verlies en neem-winsgewende vlak. Dit is om enige vorm van afleiding in die grafiek Rom vermy sodat jy donrsquot mis die handel. 247 toegang tot ons fundamentele kundiges wat daartoe verbind is om te beantwoord al jou vrae. Daaglikse updates op markte sentimente. Met hierdie funksie alleen, sal jy weet watter geldeenheid jy moet koop of te verkoop as gevolg van sy krag of swakhede. Jy canrsquot vas in 'n slegte handel meer as hulp is net 'n chat weg van jou. Net haal jou selfoon en gesels in die kamer. Meer as 20 handelaars in staat wees om jou behoefte feitlik onmiddellik Weekend opleidingsessie aan te spreek: Ongeag jou plek, kan jy deelneem aan ons kursusse tweeweeklikse via WhatsApp. Ons het die volgende onderwerpe in die verlede Market Korrelasie en Orde Flow. (Ek is seker geen seminaar ooit sal praat oor die 2 onderwerpe) Hoeveel dink jy voel dit sal kos om 'n groep aan te sluit met sulke kaliber Admins gereed om jou te help met hul ervaring en jy daardeur spaar jaar Frustarations sal ek tereg geregverdig wees as ek jou vra om 'n paar duisende naira betaal as ek is baie seker dat jy sal geld maak eenvoudig wees volgende my handel seine, maar ek sal nie dat doen. Jy sal betaal vir veel minder die oorspronklike koste Lets Get Down om die basiese beginsels Dan Hoeveel is dit gaan kos. Die goodnews is dat lidmaatskap in FWCR eintlik kos sowat N10,000 / 50 Maandeliks Maar die goeie nuus is dat jy nie hoef te N10,000 / of 50 Maandelikse Spesiale Bevordering Pryse betaal Hoewel die prys vir lidmaatskap in FWCR gou sal styg tot N10, 000 per maand. In hierdie spesiale beperkte tyd bevordering jy kan begin vandag Vir Slegs N3,000 maandelikse Ja vir net N3,000 (drieduisend naira Slegs) / 20 per maand, sal jy 'n gleuf om FCWR aan te sluit en kry al die voordele te kry. Daar is slegs 25 slots links so spring in die oomblik voor ek trek hierdie bladsy (ek bedoel dit) Vir Nigeriese Kliënte: Betaal deur Bank Deposito, Internet / OTM Oordrag / Mobile Money ens Stap een: Maak 'n deposito / oordrag van N3, 000 in die onderstaande rekening. Vir internasionale kliënte: Stap een: Betaal 20 via Western Union om Folarin Ogunrinde STAP TWEE. Na betaling, stuur 'n SMS-boodskap (nie bel asseblief) met jou naam, WhatsApp nommer, LIGGING my WhatsApp aantal 08092883467 Sodra Ek bevestig jou betaling, sal ek jou WhatsApp getal voeg in die groep waarvoor wag jy nog vir OK jy waarskynlik het 'n paar vrae. Laat my nou 'n paar te beantwoord: Q Hoeveel seine sal ek op 'n dag en hoeveel is gewaarborg A - Die waarheid is Forex Wealth Chart kamer gaan nie oor alleen seine. Die veel meer as dit. Dit is 'n mobiele klaskamer van professionele handelaars. Ek donrsquot vervaardiging seine, ek net openbare my eie bedoel ambagte te maak met ontleding. My handel oproepe kan wees oor 3 ambagte per week. Q is die N3,000 / 20 'n maandelikse betaling en wat as ek kies om nie te betaal vir die tweede maand A - JA, Itrsquos 'n maandelikse fooi deur elke lid betaal. As jy nie kies betaal vir die daaropvolgende maande, geen probleme, binne die eerste week van die nuwe maand, elke onbetaalde lid sal verwyder word van die groep V Kan ek 'n boodskap van my eie seine ook A - seker jy is vry in soveel as wat jy gee ons die rasionaal agter dit. Belangstellende lede sal jou handel versoek volg as itrsquos moeite werd Q Ek donrsquot WhatsApp het op my selfoon. Hoe sluit ek by 'n-Go kry WhatsApp afgelaai op jou selfoon thatrsquos die gekose medium vir nou Q-Kan jy my lei privaat A - Ja vir 'n fooi (onderhandelbaar nie) Kom ons praat. (Folaforexgmail) Whatsapp Forex Seine is 'n veteraan handelaar met meer as 10 jaar ondervinding in die veld, ek handel hoofsaaklik Forex en uitsluitlik 12 groot pare. Ek het 'n suksesvolle stelsel hier begin by Forex fabriek verduidelik die basiese metode van hoe ek te werk gaan handel oor dag-tot-dag basis. WhatsApp Premium Seine - Lae Risiko Seine met Stoploss Soos baie van die lede van VF het vir kommersiële seine gevra, cant ek dit plaas in die handel stelsel so ek besluit om my diens hier aan te bied teen kommersiële inhoud. Die vakbond seine via WhatsApp gestuur en dit is onmiddellik die handel seine sal wees in volgende formaat: Koop EU 1.3XXX SL 1.3XXX Tp 1.3XXX Hoeveel seine kan jy verwag dat 'n Maand Elke week kan jy verwag 4-10 seine na gelang van die wisselvalligheid van die markte. 'N Totaal van 20 - 50 seine kan verwag word in 'n maand 1. Een op 'n interaksie met my op jou twyfel via WhatsApp. 2. Enige relevante Forex nuus sal my stuur via WhatsApp. 3. 'n kommentaar of werk sal verskaf word wanneer die handel geaktiveer. Reëls om te volg as jy belangstel in die seine is: 1. Mikro rekeninge moet gekapitaliseer word met 'n minimum 100. 2. Mini rekeninge met 1000 aandele. 3. Standard rekeninge met 10000 aandele. 4. Alle ambagte begin met 'n minimum van 0,1 baie en aanbeveel hefboom is 1: 400 en hoër. 5. Daar sal 10 pitte - 90 pit wins in alle ambagte. Stop verlies sal nie meer as 60 pitte. 6. Die verdroging sal nie meer as 5-10 van die aandele. 7. verwagte groei kan wees 10-25 per maand. 8. Die meeste Trades sal wees limiet bestellings. Maandelikse fooi - 79 (30 dae) drie maande - 199 (90 dae) 17 af as jy belangstel dan kontak via matcandlegmail Heilige Grails bestaan ​​met 'n behoorlike forex plan asseblief volg die aanbevole instellings om jou rekening te verdubbel elke 6-8 maande Voorbeeld vir 'n 10000 rekening om net 2 van die rekening te waag. 0-20 pitte - gebruik 1 standaard baie 20 - 40 pitte - gebruik 0.5 standaard baie 40 - 60 pitte - gebruik 0.33 standaard baie 60-80 pitte - gebruik 0.25 standaard baie Baie handelaars het gevra vir roete. So ek het besluit om roete te verskaf vir 'n maand vir slegs 10 gebruikers kan sien wie die verhoor te kry. In die proeftydperk jy sal seine as ander normale intekenare kry. Die verhoor is net 29 vir slegs een maand en net 10 slots. As jy een nodig het hier net Plaas Ek moet verhoor en stuur 'n e-pos aan matcandlegmail Heilige Grails bestaan ​​met 'n behoorlike forex planBinary Options Skype amp WhatsApp Seine Welkom by ons programme Seine Service. Ons innoverende en voortreflike seine diens het ons in staat stel om te skuif na meer gevorderde seine dienste sedert 2010. Trading seine op Skype en WhatsApp is die beste en tydige lewering medium vinnige seine waarskuwing as 'n lang wag SMS en e-pos seine te kry. Met hierdie nuwe handelsmerk revolusionêre stelsel en nuwe tegnologies gevorderde ouderdom, ons in staat is om selfs 30 sekondes, 60 sekondes, 120 sekondes en 300 sekondes opsies bied om jou programme Skype en WhatsApp. Verder bied ons die beste en onverbeterlike pryse in die binêre opsies bedryf. Nie nodig vir SMS of e-pos seine. Kry seine waarsku onmiddellik op jou programme met gemak. Al wat jy nodig het is 'n selfoon of 'n tablet. As jy nie enige van die inligting op jou selfoon te hê, hulle vriendelik hier of op jou selfoon Apps Store af te laai. Ons sein gee jou 'n eenvoudige sein rigting, duur, vinnige toegang en verval na 'n spesifieke bate om handel te dryf op. Die resultate word 85-georiënteerde en akkurate, 85 wins potensiaal. Is Jou Seine Akkurate Ja Ons seine is 85 akkuraat en maak tot 300 van jou beleggings per maand. Nadat jy inteken, sal jy 'n onbeperkte seine te ontvang op jou programme 24/5 non-stop. Ons Seine kenmerke op Options Verval 30 Seconds Options 60 sekondes Options 120 Seconds Options 300 Seconds Options 5 minute Options 10 Minute Options 15 Minute Options 20 Minute Options 30 Minute Options 45 Minute Options 1 uur Options 1 uur 30 minute Options 2 Ure Options 3 Ure Options einde van die dag Options (EOD) einde van week Options (eow) einde van die maand Options (EOM) Hoe kry ek seine Jy sal ontvang ons seine lewe 24/5 direk na jou eenvoudige kliek op die ikoon apps bo en begin aflaai Skype en WhatsApp programme of vanaf jou selfoon / blad programme winkel, na die aflaai wag vir jou rekening te aktiveer en jy sal bygevoeg word om ons live handel kamer. Ons sal jou add op Skype en WhatsApp kamer, so aflaai beide programme. In die geval jou selfoon kan nie Skype, moet asseblief net die aflaai van die WhatsApp inligting. Ikoon Groep het 'n evolutisch reddingsboei om my handel ervaring. Ek het 'n paar sein stelsels wat ek my hande kon kry op probeer, in my soeke suksesvol in binêre opsies handel te wees. Sommige van hulle ingesluit assetsignals, optionsEveryDay, proSignals en baie dat ek nie nou kan onthou. Absoluut, geen gewerk. Ek het probeer, want ek het geweet dat eendag sal ek die regte een te kry. Die enigste een wat ek geniet het, was zifx wat nie tans beskikbaar nie, maar dit werk goed op forex tradisionele handel platform. Icon Group Inc. is nou my ruggraat en omdat ek ingeskryf vir die dienste, het my handel ervaring op Binêre opsies winsgewend. Ek is besig met die sein diensverskaffer vir 'n maand en ek ten sterkste aanbeveel. Dankie vir die dienste en help kliënte soos ons daarin slaag, teen alle verwagtinge in. Ek is opreg tevrede. Hoeveel Seine Het u voorsien Daily Ons bied onbeperkte seine vir alle seine plan, ongeag die sein prys wat jy betaal vir. Dit is beter al ons intekenare selfs as jy 'n handel sessies misloop. Wanneer My Subscriptions is verouderd Sal ek bygevoeg word om die Rooms Nee, wanneer jou plan is verouderd, sal ons u van ons kamers te verwyder. Wat is die voorbeelde van jou ambagte Seine Signal oproep / sit monsters Vandag se seine 2015/07/07 Verval 15 Minute met ingang Kan ook Handel 30 Minute GBPUSD Hier (Sit) of Down Verval 1 uur, 30 minute met ingang Verval 300 Seconds met inskrywing rU-OLIE Down (Sit) of onder Verval 1 uur, 30 minute met ingang Verval 2000, 22:00, 23:00 amp 23:30 EOD 2015/07/07 met ingang Verval 17:10 GMT eow 2015/07/07 met inskrywing Verval 17:10 GMT EOM 2015/07/07 met ingang Verval 2 uur, 30 minute met ingang Verval 1 uur, 15 minute met ingang ens Vergelyk jou plaaslike tyd saam met ons vrygestel tyd. Ons tyd word gemeet in GMT 1. En ons seine vrygestel op tyd van 07:00 GMT1 Nigerië Tyd. Watter bates Het jy verskaf Seine Ons bied seine op alle bates. Forex geldeenhede, Stocks, kommoditeite en indekse markte. Hoe kan ek as bestel Die eenvoudige. Om 'n bestelling vir 'n sein plan van jou keuse te maak, besoek ons ​​seine registrasie bladsy deur hier te klik om 'n bestelling te plaas vir enige inskrywing plan van jou belangstelling. Ek kan nie vind jou betaling Bankrekening besonderhede oor die Seine Inskrywing bladsy, moet jy die inskrywing vorm af te laai, terwyl dit te vul wat jy sal ons bankbesonderhede sien. Kies jou betaling opsies verkies en dan stuur die vorm aan ons as opdrag in die vorm. As ek hulp nodig of het vrae: Wie moet ek kontak Kontak ons ​​ondersteuning span te eniger tyd vanaf Maandag tot Sondag GMT1 Nigerië Tyd. Klik hier om nou kontak.


No comments:

Post a Comment